4080431408 |
Avaluació competencial |
2018-2019 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria |
|
|
|
17/10/2018 - 30/6/2019 (15 hores) de h a h |
|
INS Can Periquet |
|
Camí de Can Llonch, s/n (Palau-solità i Plegamans)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental VIII
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Treball de centre sobre l'avaluació en el desenvolupament de les competències bàsiques. Assessorament i acompanyament per dissenyar un model d’avaluació competencial propi a l’Institut Can Periquet.
|
| |
Objectius |
Dissenyar com volem avaluar als nostres alumnes al llarg de l’ESO i que aquesta tasca sigui feta i consensuada per tot l’Equip de Docents del centre.
-Compartir significats sobre l'avaluació
-Conèixer les finalitats de l'avaluació
-Conèixer les funcions de l'avaluació
-Compartir criteris d'avaluació
|
| |
Continguts |
- Anàlisi del tipus d’activitats que treballem des dels diferents àmbits. Posada en comú.
Proposta d’activitats d’aula des de cada àmbit i enriquiment a partir d’unes pautes. Posada en comú.
- Treball dels mapes conceptuals de les 8 competències bàsiques.
- Lligar les activitats d’aula a aquestes competències.
- Elaborar un tipus d’informe, per les famílies, en concordança amb aquesta tasca feta: producte final
|
| |
Formador/a |
Xavier Vilella
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
- D'acord amb el document de valoració final del centre i l'informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|